Back home

7 maart 2019 - Lelystad, Nederland

Lieve vrienden,

alweer 6 dagen op Nederlandse bodem....
Het idee van 'even' twee dagen bijkomen en dan weer door gaat hem niet worden. Er is toch wel sprake van een cultuurschok 😊.  Ik ben bij mijn lieve zus (zwager en nichtje) in een 5-sterren hotel beland, een betere plek om bij te tanken en plan C vorm te geven had ik mij niet kunnen wensen.

De terugreis is prima gegaan. Met de bus naar Dar es Salaam en daar overnacht op een wel heel relaxte plek aan de Indische Oceaan.
Via Nairobi ben ik teruggevlogen naar Amsterdam.

Ik sluit mijn blog af voor nu, mocht de toekomst weer wat in petto hebben dan laat ik dat natuurlijk weten.
Ik kijk ernaar om jullie snel weer te zien en/of spreken.

Lieve groet,
Sylvia
(ik ben bereikbaar op mijn nieuwe nummer 06 39562502)

1. Annette:
    7 maart 2019
    Je bent en blijft een super held! X Kom lekker bij. Dat heb je verdiend.
  2. Karin zoet:
    7 maart 2019
    Jammer dat je doel niet gelukt is. Nu lekkere bijkomen.
  3. Roediegoo:
    7 maart 2019
    fijn om te lezen lieve Sylvia. wat een warm onthaal bij je zus. met jouw positieve insteek gaat het lukken om de draad weer op te pakken. liefs van ons; Ruud en Jacobine!!!
  4. Linda Stigter:
    7 maart 2019
    Je telefoonnr toegevoegd 😉dus tot contact
  5. Marianne Ackx:
    8 maart 2019
    Welcome back. Fijn dat de terug reis goed is gegaan en dat je een plekje heb om weer op Nederlandse bodem te wennen het is toch een enorm verschil.
    Hoop je gauw te zien maar dat wil iedereen
    wel.
  6. Miranda:
    8 maart 2019
    Neem de tijd om alles te verwerken. Neem ff goed de rust!!! Zoveel respect voor jou!!! Warme knuffel xxx
  7. Bob:
    8 maart 2019
    Ik ben blij dat je heelhuids terug bent. I weet zeker dat je vind wat jij zoekt...