Trooper

11 december 2018 - Dar es Salaam, Tanzania

Lieve volgers,

Iedereen koopt rond deze tijd cadeau's voor Kerstmis of Nieuwjaar en ook voor een verjaardag zal je wel eens rondneuzen, of voor jezelf! Velen van jullie doen dit via internet.

Wil je onze project in Ifakara ondersteunen dan kun je het volgende doen:
Ga naar www.trooper.be en geef onze naam vrienden van Afrika in. Hier vind je links naar verschillende webshops.

Deze winkels staan automatisch een bepaald percentage af aan het goede doel. Het kost je niets en wij verdienen er iets mee. Enkele voorbeelden van deelnemers zijn: Ali Express, Bristol, Center Parcs, Cheaptickets, Coolblue, Bijenkorf, Domino's pizza, Flair, Greetz, Hema, Hunkemoller, ICI Paris, Landal, Pizza Hut, Tom Tom, van Haren .....

Als je een snelkoppeling van Trooper plaatst op je bureaublad dan kan je altijd via deze weg verder shoppen.

Alvast bedankt!

Lieve groet,
Sylvia

1. Mariëlle:
    11 december 2018
    Hi Syl, goed om te weten. En als ik rechtstreeks zou willen doneren?
  2. Sylvia:
    12 december 2018
    Hoi Riel!
    Dat kan natuurlijk ook! Ons rekening nummer van Vrienden van Afrika is :
    BE 10 7360 1850 1604 Bic : KREDBEBB
    Deze info kun je ook vinden op http://www.vriendenvan afrika.be
    Liefs Sylvia x
  3. Gerrit Beltman:
    12 december 2018
    He Syl,

Met belangstelling lees ik je verhalen over het reilen en zeilen in een andere omgeving. Vooral het gedoe rond het hernieuwen van de verblijfsvergunning herken ik uit mijn tijd in Canada, Denemarken en Duitsland. Daar gaat het wel wat "beschaafder" en krijg je niet de indruk dat er links en rechts wat aan de een of andere strijkstok blijft hangen, maar de rompslomp is het zelfde.

Ik zie dat er ook rechtstreeks gedoneerd kan worden en zal dat doen.

Veel succes en plezier in de komende periode. Het zal je tot een nog completer "mens" maken.

Groet,

Gerrit.