Foto impressie

26 januari 2019 - Ifakara, Tanzania

Lieve vrienden,

Ik hoop dat iedereen het nieuwe jaar goed begonnen is in het koude Nederland. Ik moet toegeven dat ik best een baantje zou willen schaatsen in het mooie Reeuwijk ☃. In plaats van een lang verhaal dacht ik deze keer een foto impressie te maken. Ik heb de foto's in de hoofdstukje hieronder verzameld. Veel kijkplezier!

Vorderingen school
We hebben al veel kunnen doen op school, administratief maar ook wat kleine bouw verbeteringen betreft.

Iringa en Ruaha NP
Van 29 december t/m 4 januari hebben we Iringa bezocht en hebben we 4 dagen doorgebracht in het mooie Ruaha! Het is het op 1 na grootste National Park in Tanzania en telt een olifanten populatie van rond de 22.000!  Super vakantie gehad met hele leuke mensen 😃

Afscheid Lara
Het afscheid nemen van mijn lieve collega, die in korte tijd toch zeker ook mijn vriendin geworden is, viel zwaar. Het was heel fijn met haar samen te werken, haar input heeft positief bijgedragen aan de school. Ze nu gestart met haar nieuwe job als lerares op een Internationale school in Basel.

Verhuizen
Mijn huurperiode van 4 maanden zit erop. Een kleine 4 weken verblijf ik in een ander huis. Zeer aangenaam moet ik zeggen, een koelkast, een keuken en goed gezelschap van Philip. Philip is de vriend van Lara en werkt hier als volunteer in het ziekenhuis, hij is net afgestuurd als dokter. Hij is sinds het vertrek van Lara bevorderd tot chef kok en ik vervul de dankbare rol als assistent kok. Gaat ons prima af moet ik zeggen.

Kamperen
Een onverwacht maar zeer geslaagd kampeeruitje halverwege januari. De tocht met een bootje begon op de Kilombero River en bracht ons naar een zandbank aan deze rivier. Samen met een Zwitserse "delegatie" 😉 was het een heel gezellig tripje.

Lieve groet uit een iets koeler Ifakara

1. Annette:
    26 januari 2019
    Schitterende foto's weer Syl! Lekker genieten daar. Dikke knuffel!
  2. Linda:
    Mooie foto’s Syl!
    Liefs
  3. Robert Blom:
    26 januari 2019
    Kom maar even terug: dan kunnen we dat baantje schaatsen.... lieve groeten, Robert 😊😊
  4. Sandra:
    26 januari 2019
    Super gaaf Syl die foto's. Kampeerweekend ziet er ook gezellig uit! Geniet van alles wat op je pad komt♡♡♡
  5. Helma Berfelo:
    Hoi Sylvia

Wat een orachtige collage tot nu toe.
    Hard voor weinig, maar nooit chagrijnig.
    Nou wij laten de schaatsen voor wat het is en hebben inmiddels de lange latten al onder de benen gehad.
    ❄️☃️🎿 Helma
  6. Guy:
    26 januari 2019
    Ziet er geweldig uit. Hoop er iets van te proeven begin maart. Tot dan !
  7. Brenda:
    WoW...mooie foto’s Syl x
  8. Jef nuytemans:
    26 januari 2019
    He Sylvia. Heel leuk deze 'foto' reportage. En een stevig voorsmaakje op onze komst volgende maand, we kijken ernaar uit hoor.
  9. Ivonne:
    Gave foto’s Syl! En je ziet er stralend uit! X
  10. Marion:
    Mooie foto's !! groetjes Marion
  11. Mirjam Damen:
    27 januari 2019
    Mooie foto impressie Syl!
    Wat heerlijk dat je op safari bent geweest, dat had je verdiend.
    Dikke kus en knuffel
    Mirjam Damen
  12. Miranda:
    28 januari 2019
    Ooooowww lieverd wat een geweldige foto's. Fijn om je TE ZIEN!!!!! Ik zou je ff willen knuffelen, willen vast houden. Nou dan maar op afstand, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  13. Kelly:
    30 januari 2019
    Je komt toch nog wel ooit naar huis sylliebillie?!!!! Ziet er allemaal gaaf uit en ik zie je stralen! Geniet lieve syllie :)

Dikke kus kellebel xxxxx
  14. Nel: